Susmak Sanatı

      Yazmasam deli olacaktım diyen Sait Faik'e göre edebiyat bir delirmeme sanatı. Bence bu söz ona göre yazmayan herkesin deli olduğunu söylemenin farklı bir hali. Oysa öyle mi? Elbette hayır çünkü herkesin bu hayatta delirmesini engelleyen bir sanatı var. Normal olduğunu iddia eden herkes sanatının en büyük uygulayıcısı. Bu noktada sorulacak en iyi soru sizin delirmeme sanatınız hangisi olacaktır. Benimkisi susmak olsa gerek.

Fatih Koç,Ocak 2017,İstanbul

Yorumlar

Popüler Yayınlar